sobota, 25 kwietnia 2015

Informacja i autoreklama

Kochani, naprawdę bardzo was przepraszam.  Brak mi weny i dopiero wczoraj zaczęłam pisać... I niestety powstało bardzo niewiele. Także wybaczcie mi to opóźnienie. Nie chcę pisać, kiedy pojawi się następny rozdział, bo szczerze powiedziawszy nie mam pojęcia, więc... będzie niespodzianka :D

Jeśli chodzi o autoreklamę... Nie ma rozdziału, ale jest link do mojego drugiego, nowo powstałego bloga o tutaj:

Opowiadania homoerotyczne

Mam nadzieję, że chociaż to niektórym z was zrekompensuje moją nieobecność tutaj.
Pozdrawiam ;)

8 komentarzy:

  1. Spokojnie, nic na siłę. Każdemu się może zdarzyć :) Postaram się być cierpliwa :)
    Mam jednak nadzieje, że Wena szybko wróci z urlopu xd

    Pozdrawiam Nerra vel Narieen

    OdpowiedzUsuń
  2. Spokojnie, nic na siłę. Każdemu się może zdarzyć :) Postaram się być cierpliwa :)
    Mam jednak nadzieje, że Wena szybko wróci z urlopu xd

    Pozdrawiam Nerra vel Narieen

    OdpowiedzUsuń
  3. Czekamy ^^ #PRAWIE_cierpliwie :>

    OdpowiedzUsuń
  4. Spokojnie, nic na przymus ;) Będzie w połowie maja - super, początkiem czerwca - też okay. Założę się, że wyjdzie Ci genialnie :* Niech wena będzie z tobą!
    Writer

    OdpowiedzUsuń
  5. Kiedy rozdział?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie mam pojęcia. Jestem w połowie i nie mam za wiele czasu.

      Usuń
    2. Hej,
      o Twoje nowe opowiadanko, och na pewno tam zajrzę…
      Dużo weny i pomysłów życzę…
      Pozdrawiam serdecznie Basia

      Usuń
    3. No hejka!
      Dziękuję za komentarz ;)
      Jeśli chodzi o Seamusa, to sprawa jest prosta. Nikt nie wie, że ten jest gejem poza gronem homo, w którym się obraca. A co do Draco, to on nie daje sobie wejść na głowę i po prostu wszyscy poza Ronem boją się na niego naskoczyć ;)
      Pozdrawiam.

      Usuń