wtorek, 16 sierpnia 2016

I co dalej?

Hejka, kochani!
Niektórzy z Was pytali co dalej. Dziś w końcu przyszedł czas na odpowiedź :D
Na razie odpoczywam od drarry i wszelakich fanficków, choć oczywiście "Chłopiec..." nie był moim ostatnim drarry, spokojnie. Będę Was informować, jeśli napiszę jakieś nowe ;)
Na razie stworzyłam nowego bloga, na którym pojawią się moje autorskie opowiadania i chciałabym Was serdecznie na niego zaprosić -> http://opowiadania-rehab-e.blogspot.com/
Wygląd bloga jest na razie surowy i w związku z tym POSZUKUJĘ KOGOŚ, KTO STWORZY MI JAKIŚ FANTASTYCZNY SZABLON, bo ja w ogóle się na tym nie znam.
I to chyba tyle. Mam nadzieję, że klikniecie powyższy link. Wszelkie pytania kierujcie na aska, albo pod tym postem.
Pozdrawiam!

1 komentarz:

  1. Witam,
    droga autorko zawitam tam na tym blogu w najbliższym czasie, najpierw chciałabym skończyć czytać właśnie „chłopca...”, widziałam, że juz pojawił się tam rozdział...
    Dużo weny życzę Tobie...
    Pozdrawiam serdecznie Basia

    OdpowiedzUsuń