niedziela, 29 marca 2020

Oświadczenie

Kochani,
nie sądziłam, że jeszcze kiedyś wstawię jakiś post na tego bloga, ale teraz zostałam do tego zmuszona. Ktoś wrzucił "Chłopca..." na Wattpada i choć się pod nim nie podpisał i dodał w opisie "tylko udostępniam", to jednak zrobił to bez mojej zgody. Dlatego chciałam tutaj zaznaczyć, że NIE WYRAŻAM ZGODY na kopiowanie i udostępnianie tego opowiadania. Jeśli ktoś z Was wpadłby na taki pomysł, najpierw do mnie napiszcie. A ja mam nadzieję, że nie zobaczę już swoich opowiadań na Wattpadzie, chomikuj, czy jakiejś innej platformie.
Może opowiadanie jest stare; może zakończone lata temu, ale to wciąż jest MÓJ tekst, któremu poświęciłam mnóstwo czasu. Czytanie o tym, jak ktoś inny jest chwalony za moją pracę, nie jest fajne.
Pozdrawiam

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz