wtorek, 7 stycznia 2014

Liebster Award

Hej. Zostałam nominowana do nagrody Liebster Award. To dość zaskakujące, zważając na mój raczej krótki staż, ale nie powiem, cieszy mnie to niezmiernie ^^ Bardzo dziękuję Trill Jellyson, która dokonała tejże nominacji ;) 
  Zasady zabawy: 
„Nominacja do Liebster Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za „dobrze wykonaną robotę” Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów, więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował.” 


Pytania i moje odpowiedzi: 

1. Czym jest dla ciebie pisanie bloga?
Pisanie bloga jest dla mnie czymś nadzwyczajnym, ponieważ dzięki temu mogę wyrażać siebie. Moje opowiadania są częścią mnie i pisząc, przekazuję trochę siebie, swoim czytelnikom. Dlatego blog jest dla mnie niesamowicie ważny. 

2. Co cię inspiruje?
Muzyka, teksty niektórych piosenek. Choć nigdy nie zastanawiałam się nad tym głębiej. 

3. Jaki jest twój ulubiony wykonawca?
Justin Timberlake. Szanuję go jako solistę, jest naprawdę dobrym muzykiem. Obecnie również zaintrygował mnie James Arthur. 
Mimo wszystko, skupiam się bardziej na zespołach, a tutaj muszę wymienić swój ukochany i niepowtarzalny, czyli Nirvanę <3 

4. Czy masz ukochaną rzecz z którą nigdy się nie rozstajesz?
Nie. 

5. Jakbyś określił siebie w trzech słowach?
szalona, sarkastyczna, realistka

6. Podczas jakiej pogody czujesz się najlepiej?
Tuż przed deszczem. Powietrze jest wtedy niesamowite i intrygujące. 

7.  Nudzisz się na lekcji? Co robisz?
Zazwyczaj piszę sms-y. ;p Ewentualnie coś naskrobię jak dopadnie mnie wena ;) 

8.  Co najbardziej cię irytuje?
Ludzie. Nie wszyscy oczywiście, nie jestem antyspołeczna, ale niektórzy naprawdę doprowadzają mnie do szału. 

9. Masz jakąś życiową filozofię czy płyniesz z prądem?
Zdecydowanie płynę z prądem ;) 

10. Czy jesteś tolerancyjny co do orientacji seksualnej?
Jak najbardziej. Jestem bardzo tolerancyjną osobą. 

11. Co sądzisz o płytkich ludziach, czy dajesz im jeszcze jakąś szanse?
każdy zasługuje na drugą szansę ;)


Blogi, które nominuję:

Przepraszam, że tylko tyle, ale nominuję jedynie blogi, które są NAPRAWDĘ godne polecenia ;) 


 Pytania dla autorów nominowanych przeze mnie blogów: 
1. Co skłoniło Cię do prowadzenia bloga? 
2. Jak długo zajmujesz się pisaniem opowiadań? 
3. Co jest Twoim hobby? 
4. Jakie jest Twoje największe marzenie? 
5. Czy chcesz związać swoją przyszłość z pisaniem? 
6. Twój ulubiony autor/autorka? 
7. Co myślisz o homofobii? 
8. Ulubiony zespół? 
9. Jesteś romantyczką/romantykiem? 
10.  Kim dla Ciebie jest 'prawdziwy przyjaciel'?
11. Który z nominowanych przez Ciebie blogów uważasz za najlepszy?

5 komentarzy:

  1. Kiedy następna notka?

    OdpowiedzUsuń
  2. Minął już tydzień!!!!
    Codziennie wchodzę, żeby sprawdzić a tu nic :(
    Mam nadzieję, że niedługo będziesz mieć czas i napiszesz rozdział....
    Błagam '____'

    OdpowiedzUsuń
  3. rozdział w niedziele ;)
    pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję za nominację i pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń