niedziela, 19 stycznia 2014

Przepraszam

Wiem, że obiecywałam, iż dzisiejszego dnia pojawi się nowy post, ale naprawdę nie jestem w stanie na razie napisać tego rozdziału. Mam jakąś wewnętrzną blokadę, a na siłę pisać nie będę, bo dobrze wiem, że nic z tego nie wyjdzie. Postaram się jak najszybciej z tym uporać. 
W zamian za to, mam dla was coś innego, choć nie wiem, czy się spodoba... 
Wszystkich, którzy lubią paring: HP/TMR, zapraszam na mojego ff.: https://www.fanfiction.net/~rehabe
To na razie tyle... pozdrawiam ;) 

4 komentarze:

  1. Nie przejmuj się tym. Na dobry rozdział warto czekać.
    I poczekam. :)
    Na pewno.

    OdpowiedzUsuń
  2. No minął już prawie miesiąc!
    Co ty tam robisz?
    Żyjesz jeszcze?
    Prosze nie zawieszaj opowiadania, no weź. Pisz cokolwiek, nawet jeśli masz doła, czy coś. Jak coś to czekam.
    Jak nie masz pomysłu jak kontynuować historię, to możesz zmienić coś w poprzednich rozdziałach...
    Pełna nadzieji
    i lekko zniecierpliwiona Trill
    Ps: Nie katuj mnie dłużej i napisz coś wreszcie...
    Jesteś zajebista! Nie przejmuj się ! Masz talent! Serio! Nie robię cię w balona...
    (Jak coś to staram się tu ciebie pocieszyć)

    OdpowiedzUsuń
  3. opowiadanie zapowiada się bardzo ciekawie NIE PRZERYWAJ pisania ;)
    już nie mogę się doczekać kolejnej notki
    życzę duuużo weny ;)
    NIE PODDAWAJ SIĘ !!

    OdpowiedzUsuń
  4. KOCHANI, ja nadal żyje, serio xD i jak tylko moja beta weźmie się za rozdział, od razu wstawiam, poczekajcie jeszcze dzień lub dwa ;p
    ja po prostu nie miałam neta (pieprzone tp) i to wszystko dlatego. także pozdrawiam wszystkich i mam nadzieję, że wytrzymacie jeszcze troszku ;D

    OdpowiedzUsuń