sobota, 28 listopada 2015

To już dwa lata!

Kochani, ze wstydem muszę przyznać, że miałam tak dużo na głowie, iż zapomniałam o kolejnej rocznicy swojego bloga ;c  Pomimo tego, postanowiłam dodać tę notkę, nawet jeśli robię to znacznie po czasie.
20.11., dokładnie dwa lata temu założyłam tego bloga. Od tego czasu pojawiło się na nim: 35 rozdziałów (cz. I) i 2 rozdziały (cz.II) + dwa bonusy. Wyświetliliście go 107 151 razy, a napisaliście na nim 361 komentarzy.
Chciałabym Wam bardzo podziękować za te dwa lata. Tego bloga nie byłoby, gdyby nie Wy. Wciąż nie mogę uwierzyć, że chcecie czytać moje wypociny, a każdy wasz komentarz sprawia mi ogromną radość :D Dziękuję wszystkim czytelnikom - tym co komentują i tym, którzy nie pozostawiają po sobie śladu. Uwielbiam Was!
Z pozdrowieniami,
rehab-e

3 komentarze:

  1. Gratuluje dużej ilości wyświetleń.
    Choć w prawdzie bloga znalazłam, gdy ten miał już kilka (gdzieś tak może z 5 xd) rozdziałów, ale jednego żałuje.. a konkretnie to tego, że nie komentowałam od początku.. zrobiłam sobie mały rekonesans.. i jestem w szoku, że odważyłam się dopiero na 18 rozdziale... ale to nie ważne xd W każdym bądź razie pisz, pisz dalej, będę niecierpliwie czekać na każdy rozdział oraz życzę kolejnego owocnego roku :)
    Pozdrawiam Nerra M.( vel Narieen)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zostałaś nominowana do LBA. Szczegóły pod tym postem:
    http://hp-stracony-czas.blogspot.com/2015/11/liebster-award.html?m=1
    Pozdrawiam, Kai :3

    OdpowiedzUsuń
  3. Moja droga! Kiedy rozdział? My się tutaj nie możemy doczekać!
    Pozdrawiam, Ola :-)

    OdpowiedzUsuń