sobota, 5 grudnia 2015

Liebster Blog Award V

Kochani, to już kolejny raz, gdy zostałam nominowana. To było przyjemne zaskoczenie po tym cholernie ciężkim tygodniu. Zanim zrobię wszystko zgodnie z zasadami, mam krótką informację. Nie mam pojęcia, kiedy pojawi się nowy rozdział. Jestem tak zabiegana, że nie mam czasu kompletnie na nic, a rozdziału trzeciego nawet nie zaczęłam pisać. Niestety, będziecie musieli jeszcze poczekać :/

Nominowała mnie: Kira

Pytania, które dostałam: 
1. Co najbardziej lubisz robić w wolnym czasie? 
To zależy od pogody, tak naprawdę. Gdy jest ciepło i mam czas, to uwielbiam grać w siatkówkę, jeździć na rowerze, chodzić na spacery. A gdy jest zimno, uwielbiam pisać i czytać książki. 
2. Jaka jest Twoja ulubiona książka i dlaczego? 
Mam bzika na punkcie HP, więc jest to 'Zakon Feniksa'. Wszystko w tej części jest idealne - zaczynając od sprawy z Umbridge, przez wspomnienia Severusa, na Syriuszu kończąc ;)
3. Czy jakieś wydarzenie w przeszłości miało szczególny wpływ na Twoje teraźniejsze życie? 
Nie, raczej nie. 
4. Podasz cytat z ulubionej piosenki? 
"I'm so lonely and 
That's ok, I shaved my head"
5. Jaki jest Twój ulubiony przedmiot? 
W-f ;)
6. Jaki kraj podoba Ci się na tyle, że masz ochotę tam zamieszkać? 
Hiszpania. Jest piękna i zawsze marzyłam, żeby tam zamieszkać. 
7. Sądzisz, że wszyscy powinni pisać blogi? 
Raczej nie, bo to też zależy od tego, co znalazłoby się na tych blogach. Ludzie są różni i z czasem mogliby zacząć wykorzystywać to do złych celów. 
8. Dlaczego blogujesz?
Bo sprawia mi to przyjemność i w jakiś sposób chcę podzielić się z ludźmi swoimi bazgrołami, pomimo tego, że bardzo się wstydzę. 
9. Kto jest Twoim ulubionym piosenkarzem/zespołem? 
Nirvana <3
10. Jakie filmy podobają Ci się najbardziej? 
Dramaty. 
11. Opisz siebie jednym słowem. 
Zła. 

Cóż, to jest ten moment, w którym powinnam nominować innych, ale nie czytam zbyt wiele blogów, soł.. Moje nominacje: 

Moje pytania: 
1. Jak długo piszesz? 
2. Jaką książkę ostatnio czytałaś? 
3. Uprawiasz jakiś sport? 
4. Jaki jest Twój ulubiony zespół? 
5. Czym zajmujesz się w wolnej chwili?
6. Jakie jest Twoje największe marzenie? 
7. Co jest Twoją największą wadą? 
8. O czym ostatnio śniłaś? 
9. Masz jakiś ulubiony cytat?
10. O czym było Twoje pierwsze opowiadanie? 
11. Opisz siebie trzema słowami. 

1 komentarz:

  1. Fajna nominacja! i super odpowiedzi! ;)

    Zapraszam ; http://tiger-life-fit.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń