czwartek, 29 stycznia 2015

Liebster Blog Aword II

Hej, kochani ;)
Zostałam nominowana przez Ginger, o stąd: http://hp-i-pdp.blogspot.com/
To miłe, dziękuję :D
Zasady:
Nominacja do Liebster Blog Award jest otrzymywana od innego bloggera w ramach uznania za „dobrze wykonaną robotę”. Jest przyznawana dla blogów o nielicznej liczbie wyświetleń, co daje możliwość ich rozpowszechniania.  Po odebraniu nominacji należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od bloggera, który Cię nominował. Następnie Ty nominujesz 11 osób i zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować osoby, która Cię nominowała.

Pytania, które dostałam: 
1) Masz rodzeństwo?
2) Twoja ulubiona książka?
3) Ulubiony film?
4) Ulubiony aktor/aktorka?
5) Czy zgadzasz się z twierdzeniem, że "czas leczy rany"?
6) Co byś zrobił/a gdybyś wygrał/a w Lotto?
7) Co cenisz w ludziach?
8) Twoja ulubiona bajka z dzieciństwa?
9) Ostatni film jaki oglądałeś/aś?
10) Co robiłaś/eś zanim zaczęłaś/eś odpisywać?
11) Ulubiony zespół, piosenkarz lub piosenkarka?

Odpowiedzi: 
1) Mam. Młodszą siostrę ;) 
2) Cóż, mam dużo takich "ulubionych" książek. Oczywiście kocham całą serię o Harry'm, a także twórczość Kinga, w szczególności zbiór opowiadań "Ciemna Bezgwiezdna Noc". 
3) "Edward Nożycoręki" - chyba do końca będę mieć słabość do tego filmu <3 
4) Johnny Depp nie ma sobie równych. 
5) Raczej tak. Przecież po pewnym czasie zapominamy o nieprzyjemnej przeszłości i próbujemy żyć dalej, więc to stwierdzenie jest bardziej niż trafne...
6) Pewnie odłożyłabym na studia, kupiła mieszkanie w Wawie, a resztę kasy oddała rodzicom. Chociaż piszę teraz to, co wpadło mi do głowy, bo tak naprawdę nigdy się nad tym nie zastanawiałam ;p 
7) Szczerość. Nawet taką do bólu. Kiedy człowiek mówi to, co myśli naprawdę, jestem pewna, że nie ulega on wpływom innych, a to jest dla mnie ważne, bo przecież każdy powinien mieć swój własny rozum... 
8) Tu może być kłopot xDD Pamiętacie smoczka Tabaluge? Chyba on :D
9) Wczoraj oglądałam "Króliczka" na Polsacie... Ambitnie, nie? xD
10) Walczyłam z internetem, który nie chciał działać :/ 
11) Nirvana. Zawsze i na zawsze. 

Moje nominacje: 
Tylko tyle, bo naprawdę mało blogów czytam ostatnio... 

A teraz moje pytania dla nominowanych: 
1) Jakiej muzyki słuchasz?
2) Oglądasz jakieś seriale?
3) Ulubiony pisarz/pisarka?
4) Uprawiasz jakiś sport?
5) Ulubiony gatunek literacki? 
6) Co chciałabyś robić w życiu? 
7) Masz jakieś zwierzątko?
8) Boisz się czegoś? 
9) Co lubisz w sobie najbardziej? 
10) O czym ostatnio śniłaś? 
11) Jaki jest Twój stosunek do religii? 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz